כדי להעשיר את הנראות הדיגיטלית של המותג וליצור חוויית משתמש מהנה, יצרנו שני סרטוני תלת-ממד קצרים המשלבים אנימציה דינמית ותחושה נוסטלגית. הסרטונים מחיים את צנצנת השוקולד האייקונית ומעניקים לה אופי שובב וכיפי, המתקשר לערכים של המותג.
הסרטונים מותאמים במיוחד לשימוש ברשתות החברתיות, תוך התאמה לפורמטים של אינסטגרם וטיקטוק, כדי לייצר חיבור חזק עם הקהל הצעיר ולהגביר את המעורבות.
במסגרת הפרויקט, סיפקנו ללקוח חבילת תוכן מלאה, הכוללת הדמיות סטילס, הדמיות 360°, וסרטוני אנימציה תלת-ממדיים, שכולם יחד מסייעים להציג את המותג באופן מרשים ועדכני.