הדמיות מוצרים ואנימציה עבור שוקולד השחר

שוקולד השחר הוא אחד המותגים האהובים והוותיקים בישראל, המזוהה עם טעם הילדות של דורות רבים.

כחלק מהשקת האתר החדש של החברה, יצרנו עבורם הדמיות ריאליסטיות של מגוון מוצרי שוקולד השחר, המיועדות להצגת המוצרים בצורה אטרקטיבית ומדויקת.

    0%

    בנוסף, הפקנו גם הדמיות 360° לשימוש באתרי הסופרמרקטים השונים, בהתאם לדרישות איגוד הקידוד. ההדמיות מאפשרות ללקוחות לסובב את המוצר ולראות אותו מכל זווית, ממש כמו בחנות. זה הופך את חוויית הקנייה המקוונת לאינטראקטיבית יותר, מגביר את הביטחון ברכישה ועוזר לקבל החלטות מושכלות.

    כדי להעשיר את הנראות הדיגיטלית של המותג וליצור חוויית משתמש מהנה, יצרנו שני סרטוני תלת-ממד קצרים המשלבים אנימציה דינמית ותחושה נוסטלגית. הסרטונים מחיים את צנצנת השוקולד האייקונית ומעניקים לה אופי שובב וכיפי, המתקשר לערכים של המותג.

    הסרטונים מותאמים במיוחד לשימוש ברשתות החברתיות, תוך התאמה לפורמטים של אינסטגרם וטיקטוק, כדי לייצר חיבור חזק עם הקהל הצעיר ולהגביר את המעורבות.

    במסגרת הפרויקט, סיפקנו ללקוח חבילת תוכן מלאה, הכוללת הדמיות סטילס, הדמיות 360°, וסרטוני אנימציה תלת-ממדיים, שכולם יחד מסייעים להציג את המותג באופן מרשים ועדכני.