מה המטרה שלכם?

כנראה שהגעתם לעמוד הזה כי אתם מתעניינים ביצירת סרטון באנימציה תלת מימד.
אבל לפני שנספר לכם יותר על מה אנחנו עושים. חשוב שתשאלו את עצמכם, מה אתם רוצים להשיג באמצעות הסרטון?
אתם רוצים לשפר את המכירות של המוצרים שלכם? מעוניינים לגייס משקיע לפטנט חדש? צריכים סרטון הדרכה לשימוש או להרכבת המוצר שלכם?

סרטון מוצלח הוא סרטון שמשיג את המטרה שלשמה הוא נוצר.

מה זה סרטון הדמיה?
סרטון הדמיה, כשמו כן הוא – נוצר בכדי לדמות ולהדגים מוצר או רעיון  בדרך ויזואלית.
סרטון ההדמיה מאפשר לכם בתהליך קצר ואפקטיבי להדגים כיצד הרעיון או המוצר שלכם פועלים  וקמים לתחייה  אל מול עיניהם של קהל היעד שלכם.

נגן וידאו
נגן וידאו

למה סטודיו פלא?

קודם כל כי אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים. אנחנו רואים בכל פרויקט יצירה שלנו. אין דבר שמרגש אותנו יותר מלראות את התוצר המוגמר, לראות את הלקוח מאושר כשהחזון שלו תופס צורה ומתעורר לחיים. והכי משמח אותנו לשמוע שהסרטון " עזר לנו לגייס השקעה", "חוסך לנו מלא זמן של הסברים לקבלנים", "הגיעו לעשרות אלפי צפיות באינסטגרם". ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו.

חוץ מזה, יש לנו בצוות אנשים מוכשרים ומנוסים, כל אחד מאיתנו מקצוען בתחום שלו, אנחנו אוהבים אתגרים ויש לנו ניסיון של מעל 10 שנים ומאות של סרטונים והדמיות מוצרים.

היתרונות של סרטון הדמיה:

  • חדשנות
    אין ספק שלעומת המצגות המיושנות, תמונות הסטילס והטקסטים הגרפיים בהם השתמשנו בעבר, השימוש באנימציה תלת מימד לא רק משיג את המטרה, אלא גם מקרין חדשנות וקדמה – ערכים שתרצו שיהיו מקושרים עם החברה שלכם.
  • יצירת מציאות עתידנית
    באמצעות סרטון הדמיה תלת מימד תוכלו לדמות יצירת מוצר שעדיין אינו קיים במציאות, ושאותו תרצו לפתח ולהעביר בדרך חוויתית. אם החברה או הארגון שלכם עוסקים במתן שירות, תוכלו להדגים באמצעות סרטון הדמיה תהליכי קבלת שירות ואופן פתרון בעיות שאיתרתם בשוק שלכם, תוך הדגשת ההשפעה החיובית שלו על הלקוח הפוטנציאלי שלכם. הצפייה בסרטון תוכל להבהיר ללקוח שלכם מדוע הוא זקוק למוצר או לשירות שלכם..
  • סקרנות
    סרטון כמצג חי ודינמי (וכזה שעשוי בצורה איכותית ועם תסריט מושך) יוצר עניין בעיני הצופים שמשתוקקים לדעת מה יקרה במהלכו ובאיזו דרך הוא יגמר, בדומה לאפקט של סרט קולנוע, רק באורך קצר.
  • פוטנציאל ויראלי
    לסרטון ישנה השפעה פסיכולוגית וחווייתית על הצופה, ולכן יש לו יותר סיכוי להישאר בזיכרונו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם גם זמן רב לאחר הצפייה בו. בהתאם לכך, יש לסרטון סיכוי גבוה יותר להפוך לוויראלי כאשר הלקוח הפוטנציאלי שלכם יספר עליו לחבריו ומכריו, או אף יעביר להם קישור לצפייה בו.​
  • הפצה קלה
    את סרטון ההדמיה שלכם תוכלו בקלות להעלות לצפייה באתר העסקי של החברה שלכם או לאפשר צפייה חופשית בו בערוץ שלכם ביו-טיוב, ובכך לחשוף אותו לקהל יעד גדול יותר של גולשים, שאולי מחפשים באותו הזמן פתרון דומה לבעיה שיש להם. את הסרטון תוכלו כמובן לקדם גם בתשלום על ידי קמפיין ממומן, וכך, ככל שתשיגו יותר צפיות תגבירו את החשיפה של קהל היעד שלכם לבשורה שהמוצר או השירות שלכם מביא לעולם.

למי מתאים הסרטון?

בעולם של היום אנו באמת מאמינים כי סרטון אנימציה תלת מימד מתאים לכולם, כל מי שיש לו רעיון או מוצר אותם הוא רוצה להעביר לעולם, אבל אם נרד לרזולוציות קצת יותר מדויקות, נאמר שבחירה בסרטון הדמיה מתאימה בעיקר ל:
  • יזמים וסטארטאפים
    שיש להם רעיון אותו הם רוצים להציג למשקיעים בדרך חווייתית. או רוצים להציג את יכולת המוצר שהם מפתחים בכדי להעלות את היקפי המכירות שלו בפני לקוחות פוטנציאליים נוספים.
  • יצרנים ויבואנים
    שרוצים לשווק את המוצרים שלהם בדרך ויזואלית מרשימה, בחנות וירטואלית או ברשתות החברתיות.
  • בעלי עסקים וחברות
    שמעוניינים ליצור סרטון הדרכה להתקנת או הפעלת המוצרים שלכם, ללקוחות קצה, לעובדים או לספקי משנה.
נגן וידאו
נגן וידאו

השתכנעתם? קדימה אקשן!

אחרי שתשאירו פרטים באתר אנחנו נחזור אליכם לשיחת היכרות קצרה. במידה ויש בינינו התאמה ואנחנו מאמינים כי נוכל לייצר עבורכם את הסרטון שאתם חולמים עליו, נתאם פגישה (פרונטלית או אונליין) ונתכנן ביחד בהתאם למטרות שלכם איך יראה הסרטון.